Se Zuzkou Hejnovou o dobrém jídle nejen pro sportovce

3 způsoby, jak se po létě nakopnout do formy

3 způsoby, jak se po létě nakopnout do formy

Mnoho z nás si po létě nepřipadá úplně fit. Ve vedrech se nám špatně sportovalo, na zahrádkách jsme popíjeli pivo a místo zdravé tyčinky jsme si občas koupili zmrzlinu.

To je ale v pořádku a život si přeci musíme užít. S prvním zářím a podvědomým novým začátkem, který si neseme už od školy, vám ale dnes přinášíme 3 tipy, jak se po létě nakopnout a začít zase něco dělat.

Tady jsou:

1. Chce to správnou motivaci

Motivací nám často je moc velké břicho, malé šaty na ples nebo určitý počet kil. To ale není úplně tak dobré. Všechny tyto případy nikdy nebudou dostatečnou motivací, jsou to krátkodobé a často neuskutečnitelné cíle.

Základem je stanovit si cíl, který bude reálný, zdravě dosažitelný a natolik silný, abyste nepolevili.

Zkuste se třeba přihlásit na závod nebo se prostě přimějte sportovat proto, že budete zdravější. Kdybyste mohli mít na světě jedno jediné přání, vsadíme se, že by z velké části z vás bylo o dlouhodobém pevném zdraví. A to si sportem z velké části můžete zaručit.

2. Zdravý pohyb nade vše

Bez pohybu to nepůjde, ať chcete nebo ne. Pokud hodně pracujete, choďte z práce pěšky nebo se projeďte na kole. My trénujeme moc rády.

Po sportu jsme klidní, veselejší a vyrovnanější. Ne nadarmo se říká, že nejlepší zaměstnanci jsou ti, kteří sportují.

Znáte ten pocit po sportovním výkonu? Právě kvůli němu to děláme!

Jak můžete sportovat:

  • běh, kolo, plavání (co se přihlásit rovnou na triatlon?)
  • chodit do posilovny
  • chodit tančit (nebo tančit doma)
  • vyzkoušet lekci jógy
  • cvičit doma (zkuste třeba Andy fitness program FITFAB Strong)
  • chodit více pěšky
  • hrát míčové hry s kamarády

3. Pestrá, vyvážená strava

Zdravý jídelníček, zdravé tělo. Bez dobře nastavené stravy to také nepůjde. My dostáváme spoustu rad a doporučení od Katky ze Zdravého stravování a její přístup k jídlu se nám vážně líbí!

Nic si neupíráme, jíme to, z čeho máme dobrý pocit a co nám chutná, a nemusíme si tak nic vyčítat. Jíme pestře, jíme hodně ovoce a zeleniny. Nepřejídáme se, ale ani se neochuzujeme. Vyhýbáme se fast foodům a příliš tučným nebo přeslazeným věcem. Více vědy v tom nehledáme!

Zkuste to taky! A to víte, že ke kafíčku si občas nějaký dortík dáme!

Zuzka, Andy a Katka

 

Těšte se na další články, které pro vás chystáme se Zdravým stravováním.


Related Posts

3 nejlepší zelené smoothie, která jste ještě neochutnali

3 nejlepší zelené smoothie, která jste ještě neochutnali

Víte, že 13.květen je světovým dnem koktejlů? A víte, že se Zuzkou si koktejly rády dopřáváme? A víte, že známe pár ovocných i zeleninových, které nejsou zdaleka tak profláknuté jako ty, kterých je plný internet? Dost otázek, jdeme na praktické informace: Koktejly pro nás nejsou […]

Jak na zdravé přibírání aneb co když chce sportovec nabrat

Jak na zdravé přibírání aneb co když chce sportovec nabrat

Ačkoliv by se dalo říct, že chce dnes každý jen hubnout, existuje spousta lidí s opačným problémem – ať dělají co dělají, nemohou přibrat. V minulém článku jsem se psaly o hubnutí. Pojďme si říct, jak na ZDRAVÉ přibírání hmotnosti. Spousta lidí ve všem stále […]



Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *