Se Zuzkou Hejnovou o dobrém jídle nejen pro sportovce

Trénujte venku, říká Zuzka, je to pro vaše zdraví nejlepší

Trénujte venku, říká Zuzka, je to pro vaše zdraví nejlepší

Zuzka i Andy nejradši trénují venku. Takové cvičení má bezpochyby své výhody a o těch dnes bude řeč. Čím je pohyb venku prospěšný?

1. Čerstvý vzduch vás nabije energií

Představte si zapařené fitko nebo park plný zeleně. Budete radši běhat na pásu nebo se proběhnete venku? Nemusíme hádat dvakrát, že ne?

„Pohyb venku je pro vaše zdraví nejlepší,“ tvrdí Zuzka, která nazuje tenisky každičký den a razí ven.

2. Nebudete se nudit

Ani nás nebaví chodit pořád do té samé posilovny nebo do stejného studia. Venku se to pořád mění. Mění se počasí i roční období, můžete vyrazit kamkoliv a v tomto jarním období je to obzvlášť super!

3. Nejste omezeni časem ani penězi

Fitko je poměrně drahé a lidé v něm neustále koukají na hodinky. Venku se můžete ztratit, čas tam nehraje roli. Pokud se tedy nechcete vracet za tmy! 😀

 

4. Odpočinete si od lidí

Mezi lidmi jsme neustále. V práci, ve škole, v obchodech, v hromadné dopravě. Vyrazte do přírody a relaxujte sportem v naprostém klidu. Provětráte si hlavu a odbouráte stres.

5. Sluníčko nabíjí

Sluneční paprsky nám dodávají vitamin D, nezbytný pro sportovce. Přečtěte si i náš článek o tom, jaký vliv má vitamin D na tělo.

6. Zlepšíte si náladu

Už jste někdy přišli vysportovaní zvenku a měli špatnou náladu? My teda nikdy! Příroda a čerstvý vzduch s námi dělá divy. Lidé, kteří se více pohybují na čerstvém vzduchu, jsou šťastnější.

Chtěli jste víc fitness a sportu, takže dneska házím fotku z výběhu podél oceánu💪 Dala jsem si příjemných 6 km po práci, kde jsem se dneska málem přetrhla, protože nám ráno do kavárny přišlo asi milion lidí na snídani a já tam byla úplně sama, takže jsem jen běhala mezi kávovarem a kuchyní a dělala jednu snídani za druhou.😂 Taky slušný kardio.😄 Proto jsem si potřebovala trochu vyčistit hlavu na čerstvém vzduchu.😊 Běželo se báječně, teda jen první půlku, tu druhou jsem běžela proti větru a trvalo mi to tak dvakrát dýl, protože vítr v Česku a vítr u oceánu na Islandu je trochu jinej pojem.😂 No, každopádně pocit boží a teď vám jdu napsat článek, jak se motivovat cvičit a běhat a jak to nevzdávat.💪 V neděli vyjde!😍 www.fitfab.cz #islandie #andynaislandu #run #6km

Příspěvek sdílený Fit & Fabulous | Fitness blog🏃 (@andy.fitfab),

7. Posílíte imunitu

Běháte i v zimě? Zuzku na oválu najdete celoročně za každého počasí. Trénováním venku posilujete imunitní systém a tělo si tak zvykne i na nepříznivé podmínky.

A jaké benefity vidíte vy? Napište nám na Facebooku do komentáře!

Zuzka a Andy

 

Těšte se na další články, které pro vás chystáme se Zdravým stravováním.


Related Posts

Jak na zdravé přibírání aneb co když chce sportovec nabrat

Jak na zdravé přibírání aneb co když chce sportovec nabrat

Ačkoliv by se dalo říct, že chce dnes každý jen hubnout, existuje spousta lidí s opačným problémem – ať dělají co dělají, nemohou přibrat. V minulém článku jsem se psaly o hubnutí. Pojďme si říct, jak na ZDRAVÉ přibírání hmotnosti. Spousta lidí ve všem stále […]

Jak si udělat dokonalý dýňový krém k večeři

Jak si udělat dokonalý dýňový krém k večeři

Pomalu přichází podzim. Těšit se můžete na lahodné recepty, které vás zahřejí a potěší lahodnou chutí. Jeden takový pro vás dnes máme. Ingrediencí nebude mnoho a tou hlavní bude dýně, jejíž sezóna je za dveřmi a my už ji netrpělivě očekáváme! Dýně jako lék i […]



Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *